.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
يادواره 85 شهيد تخريب گيلان

ششمين يادواره 85 شهيد تخريب گيلان در رشت برگزار شد.

دبير اين همايش عصر امروز در مهديه رشت اظهار داشت: يادواره 85 شهيد تخريب گيلان با همت و مساعدت 385 نفر از تخريبچي‌هاي دوران دفاع مقدس استان برگزار شده است.

مهدي رجبي‌مراد افزود: اين تخريبچي‌ها در طول دوران دفاع مقدس در گردان‌ها، لشكرها و تيپ‌هاي مختلف به كار تخريب مي‌پرداختند.

وي با اشاره به شناسايي شهداي تخريب گيلان در دوران دفاع مقدس، گفت: ابتدا تخريبچي‌ها شناسايي شده و پس از آن فراخوان و گردهمايي صورت گرفت و شهداي تخريب گيلان مشخص شدند.

رجبي‌مراد با بيان اينكه تاكنون 85 شهيد تخريب دوران دفاع مقدس در گيلان شناسايي شده‌اند، تصريح كرد: برگزاري يادواره شهدا سبب آشنايي نسل جديد با آرمان‌هاي شهيدان مي‌شود.

دبير يادواره شهداي تخريب گيلان كم كردن فاصل نسل كنوني با نسل‌هاي اول انقلاب را از ديگر اهداف برگزاري يادواره‌هاي شهدا عنوان كرد.

وي با تأكيد بر اينكه بيشترين مخاطب يادواره شهدا نسل جوان هستند، افزود: تأثير يادواره‌هاي شهدا را در راهپيمايي 22 بهمن امسال شاهد بوديم.

رجبي‌مراد خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه سي‌ و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را پشت سر گذاشتيم، اين خون شهدا بود كه مردم را به صحنه آورد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.